Tuesday, December 19, 2006

57 dagar til take-off!

Yess folkens, då er da kun 57 dagar til eg og Therese setter kursen mot den fjerne og mystiske austen.. For ikkje lenge sidan visste me kun kva land me skulle til, men ikkje i kva ende eller kva rekkefølge me skulle reisa i, men etter to dagar på Voss med planlegging har me vel funne følgande reiseplan:

14.februar. Oslo-Bangkok
15.februar. Bangkok - Chiang rai (Fly)
16.februar - 21.februar. Chiang rai - Vinh,Vietnam (buss/båt gjennom Laos)
21.februar - 9.mars VIETNAM
10.mars - 30.mars Thailand

31.mars - 29.april Bejing,Kina - Katmandu, Nepal
29.april - 9.mai Nepal
10 mai Heima i Norge!

Så da e berre å koma med forslag folkens til plassa å reisa og utforska, me har som sagt ikkje så mykje peiling, hehe..

3 comments:

Planeteskeland said...

Halliasen!
Ser jo heilt konge ut den reiseruten der!
Gleder meg masse masse masse til dere får lagt ut tekst og bilder fra deres store ferd!

Kosa dokker i julå!
Klem fra abekatten Tomas

Planeteskeland said...

Her har dokker noen Thai gloser som dere kan pugge i julen!

Sawadi = God morgen, god dag, god kveld, god natt

Khun sabaai di rue? = Hvordan har du det?

Khun shue arai? = Hva heter du?

Shai = Ja

Mai = Nei

Im = Jeg er full (ja dere ser riktig... full enten du er mett eller har drukket litt for mye.......)

Khow-chai mai? = Forstår du?

Ching mai? = E det sant?

Phom shobb = Jeg likte det....

Phom penh shao Norway = Jeg er fra Norge

Khob khun, khob chai = Takk

Khob khun maak = Tusen takk


Tall:

0 = Sonn
1 = Nueng
2 = Sawng/Song
3 = Sarm/Saam
4 = Si
5 = Ha
6 = Hok
7 = Ched
8 = Paed
9 = Kow
10 = Sib
11 = Sib-ed
12 = Sib-swang
13 = Sib-sarm
14 = Sib-si
15 = Sib-ha
16 = Sib-hok
17 = Sib-ched
18 = Sib-paed
19 = Sib-kow
20 = Yi-sib
43 = Si-sib-sarm
44 = Si-sib-si
45 = Si-sib-ha
50 = Ha-sib
55 = Ha-sib-ha
60 = Hok-sib
65 = Hok-sib-ha
70 = Ched-sib
75 = Ched-sib-ha
80 = Paed-sib
90 = Kow-sib
100 =Nueng-roi

......ja dette må dere pugge, for dere blir garantert lurt, men kanskje dere kan lure de....

Mari Røen said...

Hehe.. tusen takk for alle tipsa dine Abekatten min! Skal pugga jevnt og trutt i jola, så får du testa meg i stavanger ;) jaja.. no e da kvelden for meg

Klem frå Mari