Wednesday, May 2, 2007

Pokhara

Sol, bok og mat.. Da e stort sett da livet handle om her i Pokhara.. Da e ein fin og rolig plass langt vekke fraa braakete Kathmandu.. Therese fekk magesjuka for me reiste hit, saa ho har stort sett tatt da med ro paa rommet vaart mens eg har surra rundt i byen paa eiga haand, hehe.. Ja, ikkje saa mykje mir aa sei om plassen egebtlig. Ellers e da kun 8 daga til Norge og eg glede meg so fantastisk mykje!!!!! Hoyre rykte om ein fin vaar for oyeblikket, saa satse at den held seg sann til eg kjem :)

2 comments:

Anonymous said...

Det er godt å høre at du gleder deg til å komme hjem. Vi også gleder oss til du kommer. Ser ut som dere har hatt en fantastisk reise og vi gleder oss til å høre mer. Fleskeland er i slaget har klart seg rimelig bra! Hvem skulle tro det? Jeg tviler på at han har spist hjemmelaget pizza og lapskaus som ligger i frysen, men han var nå her i går og spiste taco med meg og sindre.... (så litt næringsvett har han)

Vi snakkes ganske snart! Nyt de siste dagene selv om det blir godt å komme hjem. Du kommer tidsnok til å savne slaraffellivet med sekk på ryggen.

Klem Harald

Planeteskeland said...

Ja det ska bli godt å få deg hjem Mari. Så kan me mobbe harald litt for at Ali e å reie opp sengene på Sykehuset i stavanger...
Men han fikse det sikkert bra han og...