Saturday, April 28, 2007

Herregud kor treigt...

No sitt me paa internett i Kathmandu og da e da treigaste eg nokonsinne har vore borti her i Asia, da var tusen gonge raskare i Tibet og Tibet e jo berre eit pittelote land uten teknologi, hehe.. nei, skal finna oss ein ny internettplass imorgon.. Og kanskje kanskje faar eg overfort bilder til dataen.. Da skal ikkje vera lett..

Ellers e da 12 dagar til Kjaere Norge og eg glede meg som ein unge :D Her i Nepal maa me berre prova aa faa tida til aa gaa og me reiser til roligare strok enn Katmandhu paa mandag, me skal til fjell og gronne daler og nyta livet.. Eg byrje aa kjenna all reisinga paa krpppen no og me har auka budsjettet vaart saa me leve litt betre paa hotella og et betre, litt luksus maa ein ha mot slutten.. eg veit ikkje kor mykje penger eg har att paa kortet sidan nettbanken min fungere gjennom mobilen min og Tele2 har tydligvis ikkje avtale med Nepal, men eg har kredittkort, saa krysse fingare :P hehehe..

Siste kveld med reisegruppa idag, siste middag saa blir litt rart og trist..

No comments: